Uns quants Reviews de Monoceros “Imaginary EP” inr000

Uns quants reviews de monoceros “Imaginary EP”. Aquests temes daten del 2003 fins al 2005, en principi havia de ser la continuació de “When i was a child i wanted to be an astronaut”, però al final es va quedar en un EP de descàrrega lliure i la primera referència de Imaginary Nonexistent Records.

L’Ep va sortir amb en col-laboració amb el desaperagut Fueradeserie!.

No em vaig quedar content del tot (amb la selecció dels temes), ja que la meva idea inicial era un LP, després de passar per els despatxos d’Expanding i Sutemos, finalment va sortir  com a EP (6 tracks) al 2006 i com a LP (només en CDr , sèrie limitada i numerada, actualment exhaurit) al 2009 (Monoceros “Imaginary EP extended play”), de manera que vaig incloure al final tots els temes que m’hagués agradat incloure (9 tracks)

Alguns d’aquests tracks els vaig tocar al sonar 2005.

-Es pot descarregar aquí.

-Si us sentiu generosos el podeu comprar a itunes.

Anuncis

Deixa un comentari

