Fotografia al gener

El mes de gener no és un dels mesos en què faig més fotos, principalment he fet molta música (i fèia molt temps que no sortia res interessant), i en algún viatge a La Bisbal i a d’altres llocs m’ he parat a fer algunes.

El que m’agrada del mes de gener és que es comença a veure crèixer algún cereal , hi ha boires i el sol té un angle bastant baix,  hi ha més bona llum més quantitat de temps. Sempre m’agrada tirar, al gener, desde les 4 (s’ha de ser a lloc) fins a la posta. Els turonets de la zona de Peratallada i Pals estàn bé si hi ha boira, per què filtra la llum amb colors que van del groc, taronja, préssec etc.. Em recorda a la llum de la Toscana, que en gran part es deu a aquests factors (tinc la teoria que el reflex de la llum al mediterrani pot ser també i té a veure, però no és res provat)

Aquí en deixo algunes, tinc l’objectiu una mica cascat i també ara mateix és un dels factors que em preocupen a l’hora de fer fotos.

Deixa un comentari

