Un degustació del Desembre passat

Menjador d'hivern (2012)
Menjador d’hivern (2012)

Com molts sabeu obro el restaurant per reserves. En aquest cas van ser 2 persones que van menjar el menú de la taula del xef, o sigui, el què jo vulgui.  Si que volia que provèssin bastants plats, per el que vaig reduïr raccions i tenir més varietat.

 

Vam començar per:

-Dues tapetes una de paté de bonítol i l’altra de poma caramelitzada amb bacallà esqueixat i romesco. Amb el toc de vinagre de mel que vaig comprar a Castellnou, al peu del Canigó a França.

-Ou ferrat de guatlla amb sobrassada i mel.

-Pasta fresca amb carxofes i pernil.

-Gambes en tempura de cacahuet amb lombarda, panses, oli de sèsam i soja i mel (quanta literatura per a una tapa!).

-Calamars guisats amb rossinyols

-Risotto de bolets i vieira (semblant a aquest).

-Crema de patata amb pop, pimentón de la vera i oli de tófona (aquesta està molt bona, segons m’han dit i he pogut constatar jo mateix, sabors tradicionals i poc arriscats, això si)

-Crep de xampinyons, amb salsa de formatge blau i poma (lleugera variació de la que tinc al blog)

 

I finalment (com a “segon plat”)

-Entrecot fregit en oli de Pau amb alls i romaní (una cosa molt senzilla que vaig provar per primer cop al 2006 a Castiglioni del Lago, al costat del llac Trasimero, en un restaurant collonut que no recordo el nom.)

-De postre una crep amb plàtan flamejat al Suze, amb taronja i sorbet de mandarina. A la  massa també hi vaig posar plàtan i va quedar molt bé (si t’agrada el plàtan).

—————

I Sí! , ho heu endevinat, és publicitat i autobombo 🙂

Si voleu venir ja sabeu. truqueu-me un dia abans (fins al juny, llavors obrim “de normal” però no faig tantes cosetes)

Afegir que ara cap la possiblitat de pagant una mica més tenir un vi de la casa més competent que el què tinc a l’estiu, que està bé per menús més baratets, però no tant per el que faig a l’hivern.

Deixa un comentari

