DISCS FAVORITS (3)

220px-Luck_Be_A_Weirdo_Tonight Fila Brazilia “Luck be a weirdo tonight”

Aquest és un d’aquells discs que et fan anar a un costat o un altre quan et troves en un encreuament, sobretot per què va sortir al 1997 i jo tot just començava a “flirtejar” amb l’eletrònica. tot i que escoltava, com més o menys tothom, The Chemical Brothers i Prodigy, aquest so em va interessar més, i m’apropava al què volia fer. Els classificaria al costat de Goldie “Saturnz Return”, Ronie Size “New forms” (no en el tema estilístic, si no emocional), segur que van coincidir al meu player (que era un CD).

El drum’n bass i el trip hop em va agradar molt al seu moment. També hi posaría Flytronix “Archive” al mateix sac.

Dels temes del disc, el meus favorits són “Hells Rarebit”, “Her Majesties Hokey Cokey”, per exemple, no a nivell estilístic, però si a nivell temporal associat a una emoció.

Escoltar:

Anuncis

Deixa un comentari

