Fent un moble per l’entrada

En temps de crisi s’aguditza l’ingeni diuen. No és que m’agradi massa el bricolatge, però de tant en tant m’agrada fer alguna coseta , sobretot quan el resultat final és positiu.

Evidentment no penjaré els xurros que he fet, més d’un (i de dos), però aquest cop estic content del resultat i ho volia compartir.

Aquest moble (és un bagul, s’obre per dalt encara que hi hagi calaixos)  està fet amb DM , que m’han tallat a mida (molt bé de preu).

Volia una fusta envellida per fer la tapa,  i vaig pensar que seria original fer servir la fusta dels palets de pomes que ja està envellida.

El cost és bastant baix i m’agrada reciclar fustes velles, es pot pintar llavors del color que volguem.

DSC_8051

Anuncis

Deixa un comentari

