Surfistes

He encarregat el meu primer llibre de fotos, d’horitzons concretament, en principi és per tenir-lo a la botiga com a catàleg, aniré fent més catàlegs en el futur. Aquest en concret és només d’horitzons purament, amb la linea centrada al mig, amb cel a dalt i mar abaix. No és una cosa ni molt menys nova, però m’agrada.

Aixó em va portar a revisar el material disponible encara pendent de processar, i he descobert aquestes fotos de l’octubre passat. M’he permés tractar-les més que de costum, només per donar-li l’atmòsfera que m’agrada i aconseguir el resultat que veieu.

És una sèrie de 3 fotos d’horitzons amb surfistes fetes a l’octubre del 2012.

Deixa un comentari

