Prototip de llibre de fotografia

Avui en dia les noves tecnologies permeten coses que abans éren impensables, tothom pot tenir un estudi de gravació , tothom pot fer un blog i escriure, tothom pot fer fotos, personalment opino que està molt bé que tothom tingui oportunitat de desenvolupar el seu talent (desgraciadament no és així a la resta del món), llavors tindràs o no el teu públic si el teu treball té interés i té qualitat.

Hi ha qui diu que això fa que hi hagi intrusisme laboral, és cert en alguns casos, però molts cops el que ho diu ho fa per què veu gent amb més talent que li passa al davant en molts aspectes.

Tot aixó ve a “cuento” de que avui en dia pots fer tirades curtes de llibres, jo acabo de rebre una prova per un llibre, el primer, que estic preparant de fotografia. En aquest cas només d’horitzons, el paper que vaig demanar era brillant, però crec que em decantaré per el mat.
Tinc idea de fer una tirada molt curta de 25 o 50 exemplars de cada, signats i numerats a mà, que, encara no vull avançar preus definitius, costaràn entre 20/30 €. De moment em passa pel cap fer un parell d’horitzons, un de St. Martí i l’Escala, portes, paisatje rural, nocturn, però començaré amb els horitzons i a veure què passa.

Si us interesés alguna còpia aviseu-me i la reservo.

Anuncis

Deixa un comentari

