El nou disc de 5alad està fet

225638_10150178752199207_4280611_n

Al final, seràn entre 8 i 9 temes amb una durada de 40 minuts aprox. No sortirà en vinil, ja m’agradaria, però com que ja n’he tret uns quants tampoc serà un drama, a més, el més important és la música independentment del format que tingui(si que m’agradaria en cassette per escoltar en el meu autoreverse).

No té res de 8 bits, al contrari de l’anterior,  té un aire retro entre italodisco, electro 80″ i emuladors de Miami Vice, molt centrat en alguns temes en bandes sonores dels 80″ que m’han influenciat com Blade Runner i un so retrofuturista, i en quan a influències actuals diria que Freescha, Com Truise o Tycho, Rossocorsa records etc..

Si tot va bé sortirà amb un segell d’aquí, ho sigui , que jugo a casa, però encara no avançaré quin, tot i que es pot deduïr.

El gruix del disc el vaig fer al gener, després d’un llarg i preocupant periode improductiu que em va portar a tancar el segell (i a partir d’aquí vaig tornar a fer música).

S’han quedat moltes idees i temes a mitges que pot ser seràn part d’un EP en el futur, però no crec que faci més música fins a la tardor.

Encara em falta el títol del disc, portada, masteritzar (aquest cop ho farà un professional), i el que més trovo a faltar de no tenir segell és sapiguer més o menys quan sortirà, però quasi que millor ja que l’impaciència tampoc és bona.

Un avenç, un proposició de intro per el programa Computer Chronicles (una llàstima que no s’emeti des de fa més de 10 anys):

I aquí un altre avenç, aquest tema està en privat, no porta maquillatge, i va en xàndall, per tant no ho digueu a ningú!

Deixa un comentari

