Primeres d’Abril

El mes ha començat amb molts núvols, i jo amb molta feina, però vaig fer una escapada per la zona de Foixà i a una pista que porta fins a Colomers que no coneixia i que posaré al mapa per futures visites. Estic amb un objectiu Tamron més aviat baratet per què em va caure la càmara i va rebre el Nikon, surt un costat desenfocat, uns 400 euros perduts, però intento aconseguir  que les llums que hi han i no surten del tot plasmades amb l’objectiu surtin després a la post producció.

Hauré de vendre unes quantes fotos per comprar un bon objectiu, pot ser passat l’estiu o abans. De totes maneres els resultat són satisfactoris per mi. Recordeu que estàn disponibles a la botiga que tinc a la plaça de St. Martí d’Empúries.

2 pensaments sobre “Primeres d’Abril

Deixa un comentari

