Abril de l’any passat , o com fer una panoràmica al mar.

Tinc data del 19 d’abril quan vaig fer aquesta foto que consta d’una composició de 8 fotos.

Són quatre fotos a baix i quatre a dalt.

Jo per fer panoràmiques al mar, graduo a una ISO que em permeti disparar a almenys 2000 o més, i disparo en mode “ràfaga” per què si no les onades , que no es paren de moure, queden unes més adelantades que d’altres, i al juntar les fotos amb el programa , queden malament i no es pot recuperar la foto (almenys jo no, per què seria bastant complicat).

També és important no quedar-se , almenys en ocasions especials com aquesta, en una sola toma, i val més perdre temps i fer-ne vàries a diferents ISO i velocitats per si de cas arrivem a casa i veiem que ens han quedat borroses, per el moviment de la càmara al fer la ràfaga.

Les panoràmiques ens permetràn agafar angles de, en aquest cas, uns 180º i podrem fer l’arc de St. Martí sencer.

Avui està núvol, veiam si quan surti vaig a fer fotos també.

Per cert s’acosta St. Jordi , i pot ser una foto de paisatge pot ser un bon regal no? 😉

arc de st marti complet abril 2012

Anuncis

Deixa un comentari

