Nou disc de 5alad en camí !

EDICIÓ 11 de gener 2014. Un ocellet m’ha convençut (per què a un amic seu que porta un bon segell  li ha agradat el disc) per treure’l , en un segell que no puc dir encara, però que possiblement surti en vinil (remesclat) i en cassette. La idea finalment m’agrada, tot i que al principi volia passar d’involucrar/involucrar-me amb més gent per el poc temps que li puc dedicar al tema. Sé que no quedaré molt bé a qui vaig dir que no inicialment, però m’agrada també veure que les coses es mouen i no veure com va passant el temps sense saber el què.

Acabant de masteritzar i arrodonir el meu nou disc. Finalment no el trec en cap segell, ja que no tinc més aspiració que treure’l i prou.

El disc té un aire retrofuturista dels 80, sobretot inspirat en films sci-fi. Així com el meu anterior disc estava enfocat als 8 bits i als sistemes informàtics de l’época com els Commodore, Spectrum, Amstrad, MSX, Atari, aquest vol buscar sons més analògics, de sintes FM i caixes de ritmes, amb un regust synth pop, italo disco, i de bandes sonores com Blade Runner, Miami Vice (del gran Jan Hammer utilitzant un Fairlight), de programes com “Computer Chronicles” , el presentador virtual Max Headroom, o inclús alguna influència de temes tan diferents com Bronsi Beat o Space “Magic fly”, com a grups dels 80, i evidenment  grups actuals com Tycho, Com Truise o tot el del segell Rossocorsa records.cover

Em queda el dubte si treure’l amb els fitxers digitals a seques o passats per el Revox TEAK A-3340S. El tema és que acostumat al bon so digital se’m fa difícil escoltar-lo a més baixa resolució amb la pèrdua de freqüències de la cinta, tot i que el color que agafa és interessant, pot ser faig dues versions.

1459887_10152054272884207_425045882_n

Un pensament sobre “Nou disc de 5alad en camí !

Deixa un comentari

