L’Horta a Bellcaire

Fa un temps vaig parlar sobre un altre restaurant, avui tampoc parlaré de coses que faig jo (quasi) ni dels meus plats (sí de fotos meves).

No he estudiat cuina, en general he anat aprenent per llibres, menjant a llocs i veient/saborejant idees, sobretot als viatjes, i també he  aprés d’alguns bons amics bons cuiners.
Avui parlaré de l’Horta a Bellcaire, que és un dels llocs on vaig sovint amb la familia quan vull que cuinin per mi.  En Pere m’ha ensenyat alguns trucs per cuinar al buit carns, com per exemple, fer la salsa per un costat, la carn per un altre, les verdures per  un altre, juntar-ho a la bossa de cocció al buit i cuinar-ho durant moltes hores a baixa temperatura.
Jo sempre aprecio l’intercanvi de coneixaments, per això quan va necessitar ajuda per la seva web de la seva nova empresa, Booníssim, de menjar gourmet per emportar i distribuir, li vaig fer algunes fotos dels plats que està preparant, i de pas, una mica de publicitat des d’aquest humil bloc.

Doncs us deixo amb les fotos!

PD. Pot ser parlaré de qui em va ensenyar a fer el primer risotto un altre dia.

Anuncis

Deixa un comentari

