Any nou, nom nou, música nova.

Estreno 2017 amb un nou projecte anomenat Casiowaves. El motiu és voler trencar una mica amb el passat i mirar al futur partint de nou. Dos EP’s estàn a punt de sortir, i n’hi ha algún altre a la recàmera.
El primer sortirà el 15 de gener del 2017, auto produït (encara tinc distribució digital de quan tenia el segell), més que tot per no perdre mesos en buscar, trovar i esperar al llançament de temes. Per exemple, alguns temes que vaig fer al 2012/13 han sortit al 2016, i per la comoditat de fer-ho tú mateix encara que la repercussió sigui menor.

L’estudi ha anat creixent en sintes analogic en els últims 4 anys, oberheim matrix 1000 (l’oberheim dels pobres!), korg polysix, akai ax80, roland super jx10, korg volca, i alguns sintes nous i no tant nous, FM com el yamaha tx81z, tz802, tq5, o l’ensoniq esq1, casio cz101, alguns ja els tenia de fa temps. També he canviat de programa DAW, en vaig decidir per el Mixcraft 7, i estic fora content.

Casiowaves “Hyperconnection”

El primer disc és un EP de 5 temes, estil retro synthwave.
Disponible el 15 de gener 2017 a Spotify, google, itunes, etc. També sortira al meu bandcamp, a partir de la data, clar.

hyperconnection

Casiowaves “Skyline FM Ep”

El segon és un EP de 4 temes que sortirà al segell de LA Computer Love Records
el dia 1 de febrer de 2017.

skyline-fm-ep

Aniré actualitzant …

Deixa un comentari